Varför är allt i livet så förvirande?

var ju i växjö i dag.Fast vi var bara på city cross elr vad de nu heter.
Köpte ngr klubbor så nu har jag fett ont i min tunga.
Sen köpte jag teddylufs till Blackis träns.Typ ett blått och ett svart.Och sen ett teddylufs till hans sadelgjord och svarta tjocka gummiband till hans man.

Annars köpte vi bara saker till pappas kalas.
Sen har jag städat mitt rum lite.Fast är typ inte klar för jag orkade inte haha:P
Sen har jag spelat sims typ.
Kom på att de är kul när simsgubbar dör:O

Imon blir det att gå i skolan och vi slutar tidigt :DSen städa och plugga biologi.
Vi har prov nästa vecka och veckan efter det har vi fysik prov!:(
 men nu ska jag sova lite för jag är typ fett trött!

Kom på att jag saknar mit bruna hår :(
Ska färga håret i blpnda slingor igen och sen färga det riktigt blondt blire inte bra färgar jag de brunt igen!:D (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0