Tävlingggg

hallojh!
Var ju på tävling i går och det var ju första gången och det gick faktiskt jätte bra!
S-n kan inte gå iform typ iutan han har sin egna lilla form.
I första klassen gick det super jag var den enda från bpk som red rätt!:D
Elr matilda.k red rätt men sune ville inte vara på banan så han smet ut:P

Andra klassen gick bra fast hade en annan dommare som gav mig lägre poäng.
För det blev massa krabb  med startlistorna så dommaren blev argh å lite så.....

Sen regnade de å så efter en stund och så hade jag ont i halsen.
Så idag är jag sjuk,har feber och är jätte förkyld å har lite ont i halsen.
 Så fick stanna hemma från att hjälpa till på tävlingarna och nu ska min kusin ha kalas men det kan inte jag följa med på:((


Bilder och reslultat finns snart på ponnyryttarna.myshowroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0