snart möte

Hej hej idag avr detskola och det var faktiskt kul pga en sak och en annan sak och en till sak.
Åh masssssssssssa blickar;)))
Tror ingen fattar för jag vet inte ens om jag fattar :S
Är så sjukt trött.
Iaf skolan var okej och nu fryser jag....som alltid-.-
Snart blir det us möte.Nathalie ska komma ååå heeeeeämta mig typ:)
Blir att a vra på mötet ngn timme och sen när jag kommer hem ska jag bara slappa.
Imon är det idrott första timmen och lite senare är det skoljoggen.Skit kul med båda sakerna samma dag....host:)
Sen efter skolan blir det konfa sak fast egentligen vill inte jag gå för typ det är jätte tråkigt av många anledningar.
Men får väll stå ut i 23-24 timmar ;)
Nu ska jag fixa lite saker byeee!:)
Bjuder på denna fina cam bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0