Robinsson

HEEEEJ
Sitter å tittar på robinsson.Fett segt men ändå kul:)
Idag har det vart skola,helt okej dag.
Vi hade hemkunskap segt fast rasten till den var kul;)
Sen när jag kom hem så typ åt jag sen åkte vi till Matilda för att hämta min
brossa som var med hennes brossa;)
Och så var det hönor vid dörren så jag vågade inte gå in;)))
Haha sen flyttade dem sig så kom in till slut.Och då kom det en räv där ute så då skulle dem skjuta/jaga
iväg den och det var läskigt så vi åkte hem snabbt elr iaf ganska snabbt;)
Sen har jag sålt jul tidningar med min brossa hos min kusin som bor granne med oss(A)
Och han ahr en liten son som inte är så gammal och han släppte knappt in oss!:P
Sen klättrade han på bord och i soffan och ja överallt:)
Sen kom deras hund en stor rottviler HAHA  kan inte stava
Och han hade badat å så typ gick han till mej och jag blev typ helt blöt så de bara rann om händerna,bllääääää....
Fick 500 i dag meee så nu har jag 1500 och behöver bara 3000 till så kan jag få köpa min kamera!<3333333
Bye bitcheeeeeeeeeeeeeessssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0