OMg vad segt

Så fett seg på att blogga.lLoggar in och sen loggar ut pallar typ inte skriva ha....;)
Har tråk så sitetr och tänker på idioter som jag trodde var mina vänner:O
Hm tänkt vad allt kan ändra sig:O
Men mitt liv ska inte ändra på sig ett dugg..........
För just nu är det helt perfekt!(A)
Så bitcharna ska försvinna nottttt meeeeeeee!

Mannnnnnnnnnnnnnnnen Matilda har tappat bort sin telefonså nu kmr jag inte ha ngt liv när jag itne kan smsa henne -.-
Elr störa henne på lektionerna :S


Insåg i går att jag saknade mitt bruna hår otroligt mke.
Men f*n heller att jag satt i några timmar och hade skit ont i huvudet för att få några slingor som inte har gjort att håret blivit riktigt blont noooooooooooooooooooooopppe mitt hår ska bli blondt vare sig jag behåller de blondt elr färgar om de brunt sen haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0