no timeeee

Hellojh
har typ ingen tid numera.
Igår var jag iaf och red först sen åkte vi till stan och jag fick en jacka på vero moda
KALLA SHORT LEATHER JACKET 2011, BLACK, list
Ser typ ut så fast med ngn mer ficka.
Kostade typ 600 kr ;)
Och sen en tröja från new yorker
Grå där det står boom!



Idag har jag först ridit balcksi med moa.
Fett jobbigt för m in mamma är sjukt störande är hon står å skriker vad jag ska göra,som att ta ner händerna när jag har dem så långt nere som det går.

rider mke bättreutan hennes "hjälp"
Sen åkte vi på kalas till min kusin.Hennes barn fyller typ år.
Den ena är tre år och han har jag ALDRIG träffat.Helt sjukt vilket betyder att jag inte sett den äldsta isak(som är 6) på tre år heller:O
Sen åkte vi till rottne å beställde pizza,mums:D






Tror jag blivit laktos igen :((((((((((((((((


Bara för att min tunga passar med mina ögon!;D
min tunga ser helt konstig ut haha;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0