lycklig tjeeej

Okekj fatta att  jag faktiskt är glad:O

Ingen vet vf men ah12345678910
Sitter å tittar på idol.
Juryn är sämst det ska vara den som de var förra året...
sen sitter jag och övar lite på engelskan.
Ska snart till stallet på dressyr träning.
Hoppas vi ska vara ute för Blackis går å duktigt där.
Fast måste träna på att vara inne för om 3 veckor ska jag tävla i varttorp och då ska vi vara inne:P

Men iaf så kommer det bli kul.
Hoppas  bara Blackis vill in i transporten som han antagligen inte kommer vilja-.-

Ha de bra för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ne men va skoj! Jag ska också vara med i Vartorp med Sunisen. Våran första tävling tillsammans då allså! :D :D

2011-09-06 @ 18:31:59
URL: http://kling.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0