liseberg

Hej hej!
har inte hunnit skriva om liseberg och stallet i dag så gör det nu!;D
Liseberg:
Det var fett mkt folk där så vi stod i kö inästan 45 min på alla karuseller:P
Vi började med lisergsbanan och den är fett kul!;D
Sen åkte jag å pappis kanonen.
Fattade inte vf den hette så och pappa hade inte berättat det.
Så när vi väl var frammeså vi kunde se när den åkte i väg fattade jag vf...den åkte först framåt sen bakåt sen stannade och sen bara flög den i väg.
Det var fett läskigt.
Sen åkte man upp och nere å de var skit coolt!;D
sen gick hampus och pappa hotel gasten elr vad det nu hete!:P
sen åkte vi ngn vatten sak där man satt i en grupp och fick vatten på sig:)
Pappa fick allt på sig!:D
Sen åkte vi den där vatten saken där man sitter i en stock?^^
fett kul fast blev nästan inte blöt-.-
sen köpte vi godis och typ åkte hem.
Fast sen åt vi ju och åkte någr andra karuseller:)
på vägen hem stannade vi på donkan och åt glass och happy meal(a)


idag:
Vaknade tidigt och åkte på träning.Lag träning.
Vi var alla i laget som värmde upp först och sen fick var och en rida ett program för cicci på dressyr staket.
Blackis som aldrig sett dressyr staket brydde sig inte ens om det fast vi trodde han skulle bli galen.
Men han var duktig och lugn helt underbar.
Sen åt vi pizza och snackade lite:)


Nu har jag bara städat rummet typ.
Och nu blire att ta ngr saker från husvagnen,spela sims(a)
och göra läxor chaoooo!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0