Jag fryser om tårna:(((

Hej hej!
Var sjukt trött när jag vaknade och ville bara somna om...Heja mig som inte kmr få sovmorgon på typ 2 veckor:(
Märkte att jag var trött när jag skulle äta frukost och samtidigt övar på engelskan.Kl var 20 över 8 och jag skulle gå å borsta tänderna när jag inser att jag glömt att äta frukost:P
Åt en yoggi och när jag ska slänga den i sopptunnan råkar jag slänga skeden och sätta yoggi paket på bänken istället för tvärt om;D
Vet,jag är smart :)
Sen var det skola.Helt ok dag faktiskt:)
Efter skolan tittade jag lite på tv å så sen åkte jag till stallet och red lilla Blackis.
Sen har jag ätit och tittat lite på tv.
När jag tittade på tv insåg jag att jag vill bli brandman elr brandkvinna ;))))
Imon blir det  fixa konfa saker och lite sånt tyvär inget stall:(((
Å mamma ska till tyskland:((((
Kmr sakna henne


Shaooo
/Jennifer utan O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0