Ibland fattar man inte vad man har!

Hej i dag var det skola.Stog i fritidsgården hela dagen.Det var kul.För man lärde ju sig allt som fanns att köpa och massa saker.
Sen lärde jag känna ngn person och sånt haha:D
iaf var det kul men ibland väldigt stressigt:)När det inte var ngn som ville ha ngt var jag med matilda.k.Fick en blå klubba av henne haha!Tack stora MOPP!<3

När skolan var slut gjorde jag te för jag hade skit ont i halset.Fast jag hälde i för mkt socker och honung så det blev jätte äkligt.

Sen åkte jag på hoppträning och det gick så sjukt bra.Kan inte beskriva.Min ponny var underbar och jag hade inte hoppat han på typ 4-6 veckor?
 En gång blev det lite fel så jag slet han lite i munnen över hindret och det var för att jag försökte få han rakt på hindret för han blev osäker.Sen rev han en gång men det var absoult mitt fel för att jag inte var särskilt aktiv:)

Nu har jag ätit åt soppa å macka(åt 3 portioner soppa och 2 mackor har aldrig ätit så mke :O)
Och nu tittar familjen på det okända,dvs mamma sover pappa tittar på annat och jag å hampus tittar.(Min pappa har fått en samsung galaxy 2 och den är typ denbästa mobilen just nu för den är till och med bättre än iphone.Så pappa är typ jätte kaxig)

Nu ska jag fortsätta titta och sen läsa  och sova.
Shaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0