i don't have lust

Har egentligen inte lust att blogga ,men har inte heller lust att sova:P
Idag hare vart skola
vårat schema för dagen!
-Kf gjorde typ ingenting
-tyska-Gjorde ngn läxgrej jag misat och sen typ gick igenom en övning som var skit seeeeg.
-engelska-våran lärare pratade om hur man skulle skörta sig på lektionen typ länge sen läste vi text och sen skrev lite.
-svenska-vi gjorde ngn fråge grej så skulle man ställa sig på olika stället om man tyckte ja elr nej och så:)
-lunch blääää
-slöjd-försökte göra så mkt som möjligt förjag vill börja med ngt nytt nu:P
-matte-typ repetion som är fettt tråkigt..:)
-Elevens val, drama-för gjorde vi ngn seg lek typ dirigenten.
Sen skulle vi typ vara i grupper och fixa till en teater för små barn;)


När jag kom hem tittade jag på idol och fixade med mass saker.
Nu har jag kollat på hollywood fruarna.
Kom nyss på att jag har läxa till onsdag som jag inte kan:OOch i mon hinner jag inte plugga ngt:P
Sen har jag tyska läxa som jag verkligen inte kan tills på tosdag.
Känns som att det kmr gå jätte bra på dem läx förhören*host*


Byeeee bitcheeees!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0