Fett roligt och trevligt;D

Hellojsan.Igår hann jag inte skriva.Först var det skola vi hade matte prov...gick sämst tyvär:(Sen skoljoggen.Var tåv 2 sek segare.Sprang på 38 i år och 36 förra åre.(4,5 km)
Sen åkte jag på kf läger.
Vi  vari kyrkan åt pizza och massa lekar och annat skoj.
På natten satt jag å de andraå typ höll på med anden i glaste.Viste itne vad det var innan.Men man har en lapp där det i ena hörnet står ja nej och i det andra 1-10 och sen står alla bokstäverna.Sen tänder man ett ljus och håller glaset på den sen så frgåar man ngt och sätter glaset på pappret.Då svarar anden dig och flyttar glasset och sätter den rätt.
Jag frågade vad jag hete och den kunde svaret.:P
Idag gjorde vi det igen.Vi pratade med en man.Så frågade vi var han var.Då sa han.Bilden och vi frågade.Vilken bild?Nere och sen sa han sitt namn.Och så fanns det en skiiiiiit läskig bild med en man på som hette så.
Hans familj elr vare han blev mödade där vi var typ haha hahaaaaaaaaaaaaaa
Iaf läskigt för han svarade vilket å jag var född och typ massa saker som bara personen som stälde den viste om;)
Sen har vi paddlat kanot.JHag åkte med nathalie och maja.
Dem råkade klämma mina fingrar.Maja råkade slå mig i huvudewt med paddlen.
Nathalie gjorde så jag fick sjö vatten i munnen 3 gånger.
När vi kom iland igen var hela jag blöt.
Dvs hela kläderna och hela håret blääääääääää
Oj de blev mycket:)))


Nu ska jag till stallet och fixa till tävlingen i mon och typ fixa för Blackis till natten ;)

Byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0