baby ohhhhhh

Hejsan svejsan
!
Idag har det vart skolan .Vi hade idrott först och jag sprang först 800 m och sen 200 fast rundan när jag sprang 800 m trodde jag det bara var 200 m haha:)
Sen kastade jag lite spjut kastade 15 m skit nöjd men så tittar jag å matilda på när killarna kastar och själklart kastar dem 20 m-.-
Sen kastade vi kul och jag å matilda kastade lika långt-.-
Det gjorde vi förra gången också!:P


När jag kom hem sen från skolan åkte jag till stallet och vi slutade extra tidigt vid 15 över 12 ;D det gör vi varje fredag och det är fett skönt!:D
Blackis var super duktig.
Nu har jag nyss duschat och ska typ till ica:D
Sitter å lyssnar på musik nu också å hittade den här låten han som sjunger är ju faktiskt rätt bra;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0