Åhhhh min halsss bränner!

Gud va ont jag har i halsen.Kan knappt äta.
Iaf skolan i dag och det var väll helt okej.Haha så skriver jag typ alltid:P
Ne men de var väldigt segt för vi hade fysik och jag hatar de:P
När skolan slutade gick jag på konfa sak.Vi typ fikade pixade lappar med oss på som ska vara i kyrkorna.
sen sjöng vi psalmere.
Sen åkte vi till sjukhus för min brossa hade sjukt mkt feber och kinderna var helllllllltttt röda.
Sen åkte vi till donkan å köpte mat!
Nu sitter jag och har inget liv.Snackar med matilda på fb och vi kan inte komma överens om vad anden hete(haha ni behöver inte fatta)
Men du stora mopp han hete danielsson!:D
Haha nu ska jag gå iaf!
Imon blir det dressyrträning med blackis för cicci!:DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0