Åh va jag är nervös

Hej hej  är så jäkla nervös inför lördagen.
Har kommit på allt jag kan göra fel:S

Ne men i dag har det iaf vart skola.Fett segt och jag har vart så jäkla trött också:(
När jag kom hem från skolan åkte vi till Blackis tog in han och mockade å lite så.
Sen åkte jag till ridskolan och red lite på s-n Red på ute ridbanan vilket var kul enligt han och ja de gick väll bra.
Mer får ni läsa på ponnyryttarna.myshowroom.se och där finns bilder också!
Nu ikv har jag övat på programmen jag ska rida.
Imon blir det stan med Matilda i think och sen åka till stallet och fixa sammis sen fixa allt för lördagen och öva på programmen.
Lördan -tävling
söndan-hjälpa till på tävling i stallet,inskrivning till konfa i kyrkan och 20-års fest.
Fullspäckad helg .snacka om att jag kommer vara trött haha!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0