Vilken tur jag hade!

Herre gud i jesus vilken tur jag hade!
För tänk om de hade vart denna veckan som kommer nu som jag vart sjuk?
Då hade jag ju vart sjuk på höstlovet :O
Nu fick jag bara 1 veckas extra höst lov !Haha najsssssssss!

Nu har jag iaf vaknat och det verkar som att det ska vara en städ dag här hemma.
Lite senare blir det stallet och träffa blackis igen.
Sen till andra stallet för att kolla lite på klubbdressyren som är där.
 skulle vart med på den bajs på att jag vart sjuk.
Sen är det även hajk i dag så bajs på att jag vart sjuk igen -.-

That's the life :(

Nu ska jag draaaa iaf

hoppas jag kan ta lite bilder sen också!

Frågestunden svarar jag på ikv.

Så man kan fortfarande ställa frågor (a)

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Vi har höstlov denna vecka, super hääärligt! :D

2011-10-29 @ 15:53:23
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0