växtvärk?+ont i halsen=inget bra! (n)

som rukbriken säger.Har haft växtvärk typ hela dan.Och sen har jag haft typ rosslig hals.Asså inte haft ont men knappt kunnat prata och när jag har gjort de har de känts som att den ska försvinna helt å hållet.
Fett jobbigt!
Skolan iaf som alltid var det inte direkt tråkigt men inte heller roligt.
Hade redovisning på so:n i dag!
Typ sa en berättelse elr vad man ska kalla det för typ utan ngn bok elr ngn ting;)))
Kunde texten utantill efter att jag läst den 1 gång haha typ fotografiskt minne!
Sen har vi haft konfa och vi gjorde böner som vi ska läsa i kyrkan på söndag!
Sen har jag vart i stallet och nu ska jag duscha och äta senare blire plugga engelska och tyska!
Säääägg bye!elr dööö!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0