tidsfördriv

10 VAD

1. Vad har du på dig just nu?pyamas

2. Vad är klockan hos dig just nu? 22.38

3. Vad får dig att skratta? typ de mesta

4. Vad gör du när du har tråkigt? datan elr tv:n elr ngt sånt

5. Vad är ditt livs bästa minne? typ när jag fått alla djuren jag haft/har

6. Vad ska du göra idag? tmed tanke på att detta dygnet snart är slut så blir det nog bara det jag håller på med nu :S

7.  Vad tycker du om? mina vänner,familj och djur och milkshake(A)

8. Vad är det bästa som hänt dig? jag föddes :) ne men typ blackis :)))<3

9. Vad är det sämsta du gjort?venne?

10. Vad ångrar du? vän med världens falskaste person.

 

9 HUR

1. Hur mår du? dåligt är typ sjuk ju

2. Hur tänker du göra med framtiden? plugga stenhårt och bli ngt riktigt stort!

3. Hur går det i skolan? vissa ämnen gåre jätte bra andra inte lika bra :P

4. Hur går det med kärleken?jadu...kopplat bort den ;)

5. Hur bra känner du din pojkvän/flickvän (om du inte har, ta din bästa vän) ganska bra tro ja?

6. Hur mycket gillar du pizza? ganska mke

7. Hur mycket skit kan du ta?ibland mke ibland ingenting!;P 

8. Hur gör du för att impa?
jag fimpar!Nej men typ ingenting?

9. Hur less är du på denna listan nu? inget faktiskt!;)

 

8 VILL

1. Vill du kunna flyga? jadå de hade vart najs!

2. Vill du vara singel/gift i framtiden? vet inte om jag vill vara gift men singel vill jag iaf inte va!;)

3. Vill du kunna arabiska? nej finns ju ingen mening me de?

4. Vill du kunna sova i 50 timmar? ne verkliegn inte

5. Vill du kunna få allt du ber om? nej faktiskt inte för om man skulle få all man vill ha skulle det till slut inte vara kul att få ngt ;DDD *smart*

6. Vill du helst bo i Kiruna eller Malmö? vet inte.vet lixom inte ens var kiruna ligger?malmö ligger i skåne va? :D

7. Vill du ha hundar när du blir äldre? jaaaaaaa :D

8. Vill du känna Michael Jackson? jadå,skulle ju vara coolt att känna ngn som är död =D 

7  ANTINGEN ELLER

 

1. Hund eller katt? hund

2. Öl eller cider?
cider

3. Ipod eller Ipad? venne

4. Samsung eller HTC? vet inte

5. Pizza eller kebab? olika

6. Galen utekväll eller mysig hemmakväll? går på

7. Facebook eller Bilddagboken?
facebook

 

6 JA ELLER NEJ

 

1. Har du varit full? nej

2. Har du saknat någon som du inte borde? ja

3. Har du blivit våldtagen? nope!:))

4. Har du tyckt om Markoolio? jaa ,vem har inte lixom?:D

5. Tycker du att du är snygg? nej verkligen inte

6. Äger du en rottweiler? nej men vill de :)

 

5 ÄGT

 

1. Har du ägt en barbie? pohja

2. Har du ägt en bil? japp ,en leksaks bil =D

3. Har du ägt en mikrofon? yees

4. Har du ägt en kompis? äger jö alltid ut mina kommpisar så ah!

5. Har du ägt 50.000 kr? nej asså inte själv elr så=P

 

4 FINASTE

1. Finaste killen? GGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH(a) fatta den ni!??!?! =D

2. Finaste tjejen? apan

3. Finaste kändisen? vet i fisen vad han heter hihi =)

4. Finaste filmen? twilight är alltid fin! 

3 KÄNNER

1. Känner du dig stolt över någon? jaa :)

2. Känner du en fotbollsspelare? haha ja?

3. Känner du dig själv? ja de tro ja =P

 

2 VILL DU HA

1. Vill du ha barn? jaadå om ngr år så! ;)

2. Vill du ha ett rikt liv med sjukdomar eller ett normalt liv med bästa partnern? normalt liv med bästa partern!!!

 

1. SISTA FRÅGAN

1. Har du ljugit på någon av ovanstående frågor? Nepp =)))




Skriver om min dag i mon för jag orkar inte nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0