Sovit otroligt gott i natt !Tack soffan!

Hejjjj hoppppp som rubriken säger!vaknade vid 2-3 tiden inatt.Tog mina kuddar och mitt täcke och klampade till tv rummet.Tände lampan på högsta nivå och somnade direkt.Så där lite i sömnen och lite kommer jag ihåg haha!

Nu sitter jag och äter chips!Finns det något annat att göra lixom?
Inte vart i skolan idag heller men efter som att klassen slutat nu kan jag väll säga att vi har höstlov nu?:D

När mamma kommer sen ska jag bara vara i mitt rum för jag har städat där igår så nu är det fint!(A)
Och när det är städat älskar jag å vara där inne.
Dock är mitt rum sjukt läskigt så jag vågar inte vara där inne själv!

Tänkte berätta spök saker sen som har hänt!
Sjukt läskigt....
Men iaf så tror jag faktiskt på andar och sånt :)
Någon mer som tror på sånt?ngn som vart med om det själv?:)

Glöm inte frågestunden i inlägget under!

Harrrre (HAHA XD)göööötttt!

Haha en bild sen i typ juni-juli ngn gång!;)

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

söt! :)

2011-10-28 @ 13:10:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: hanne westman

så där. väntar bara på att du ska lägga till mig nu ;), skicka kommentar när du gjort de

2011-10-28 @ 15:03:37
URL: http://hannelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0