Sjuuuk! -.-

Har inte orkat att blogga för jag är sjuk.
Men skriver lite om min helg och så.
I lördags var det ju tävling.Det gick jätte bra även om jag inte mådde så jätte bra.
Blackis skötte sig på framridningen och på banan blev han lite dum och räd för läktaren och så.

Söndan.Skulle hjälpt till på klubbtävlingen på ridskolan.Men mådde verkligen dåligt sen hade jag lite feber fast bara jätte lite.Hostade jätte mycket också.
På kvällen åkte jag till stallet och var d'r i kanske 40 min tills 5 då konfan skulle vara med på en gudstjänst.
Jag skulle läsa en text högt men jag var ju jätte hes och hostade hela tiden.Men det gick bra ändå.

Måndag.Gick inte till skolan för efter gudstjänsten fick jag jätte mke feber och mådde kass!
Så vi åkte typ till doktorn och lite sånt.
Fick bättre hostmedicin som gjorde att jag hostade ännu mer!:S -.-
Missade också hoppträningen :(

Är inte i skolan i dag heller!Hostar inte på samma sätt i dag utan i dag är det mer att jag inte kan andas pga av det!Sen mår jag även jätte illa.Men ska kämpa igenom de och försöka plugga lite på kemin vi har i prov på torsdag.
Vet inte om jag kommer då men kanske!
Annars blir det bara att vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0