Promise me to think of us.........

Cha cha bloggen haaaaaa ha ;)

Nu är jag trött efter en ruuulig dag!
Jag å Lovisa spelade guitar hero,kolla lite på trassel,lyssnade på musik,spelade the sims,sjöng sing star,och det bästa av allt......gudstjänst....Det var ngn orkester där så det tog typ 1 och en halv timme.Rätt segt fast det lät ändå ganska coolt ;)
Sen har jag vart i stallet å ridit min lilla ponny och det gick så bra det  bara kunde.
Nu ska jag titta på 3 tr upp med robert gustafsson efter hur han nu stavar sitt namn :)
Sen jag ska jag duscha och göra iordning lite för skola i mon!
Men nu ska jag rensa kylskåpet på mat!(a)
Byeeee

Bilderna från Idag.

Digga mina ögon!haha

Pippi långstrump hihi ;D

Hahaha ingen kommentar på den bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0