lite hoppning!

Chooooooo!
Första dagen på lovet och jag spenderar den i soffan med datan i knät!
Spelat sims typ hela tiden!Har kommit in i min period då jag kan spela sims hur mycket som helst!
Om ngn vecka kommer jag säkert hata sims igen!
Hihi.
Vet faktiskt inte vad jag ska göra i veckan ,mitt lov kmr bli kasst!

iaf på torsdag blir det att åka med Emine till stan:)
Och fredag ska jag ta med rambo och min brossa och åka buss till staden igen!
Hrre gud i himelen va pinsamt att komma in med en hund där!:O

Iaf om det är ngn som har lust att vara så skicka ett sms!


MATILDA eRICS-SON(HAHA) KAN DU SNEEELLLA RINGA PÅ MIN MOBIL NÄR DU SER DETTA?
SKA FRÅGA DIG EN SAK SÅÅ RING OM DU NU INTE SKULLE HA MITT NUMMER SÅ KOMMENTERA ELLER SKICKA ETT MAIL TILL [email protected]

tack och hej !


Kommentarer
Postat av: matilda ericsson

Hej!jag har ingen mobil någon tog den i fredags i från skåpet.men köper en ny den 7/11-10

2011-10-31 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0