lillebrors bästa!

Chahhhchaaahhh bloggen haha ^^
Sitter å äter lillebrors kolor.
Mumsigt.
Tävlade ju igår gick så sjjjjjuuuuukkkt bra.Tyvär var det en sjukt dålig dommare som dömde osm en kratta och gav mig mindre poäng än vad jag fick i vartorp och där gick han förfärligt men igår gick han helt underbart!:D
En film på ritten.


Idag vare skola.Trodde typ jag skulle svimma för allt blev lixom svart och jag mådde piss men åt lite och tuggade tuggummi så blev allt typ nästan bra igen.
Annars hare väll varit ganska slappt i skolan i dag.Haha matten var kul.
Joel trodde matildas bild på en katt var en hund och typ att hennes hund satt i ett träd och ja:)
Sen kladdade jag ner matildas mapp skit mkt.Fett kul;D
Haha ingen vill veta vad som skrev lite sådär pinsamt haha
och Matilda tänk på det...ica är öppet varje dag!ankkkkkaaaa :D
Nu ska jag äta och sen plugga lite :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0