känner att jag kommer få F

Hej hopppppp.
Skolan idag såååååå fett tråkigt.Tisdagar suger.Först på morgonen hade vi typ prov typ nutidfrågor.Fett svårt tkr jag iaf :P
Sen hade vi typ fysik b.språk och svenska sista lektionen hade vi 60 min och där pluggade jag å matilda på biologin:)
vI har biologi prov imon och jag kan typ ingenting.
Smart,jag vet.
Annars har jag haft dressyr träning och det gick jätte bra.
Men just nu har vi kommit in i det staiumet där vi kan de som behövs men att vi måste finslipa allt och Blackis vill inte alltid göra det jag vill:P
Nu ska jag iaf försöka lära mig lite mer biologi:P

Åh vill gå ut och ta bilder på vårtecken nu.
Våren är härlig för då vet man att sommaren snart är här haha:P

Kommentarer
Postat av: Lisa (:

Då får du väl ta fina höstbilder ist? ;)<3

2011-10-05 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0