Jaaa lite kul kan man iaf ha när man är trött xD

svar till Angelicas kommentar igen:Nej jag vet typ underhåret(de bruna)blev nästan brunare ;PMen man ser faktiskt lite att det är ljusare bara det att man inte tänker på de för de är inte riktigt lika "orangt"längre (a)

Hej hej Skulle titta på idol ikv gick inte så bra .....somnade efter 2 låtar men till mitttförsvar är det skönt att sova till när ngn sjunger så då kan man inte vakna och just när jag somna tror jag till och med att det var reklam och vem kan itne somna när det är reklam Zzzzzzzzzzzzzzz

Iaf när jag vakna så lyssnade jag på alla låtar snacka om att många gjorde bort sig!
Typ Robin?som sjöng alla vill till himmlen han sjöng fel hela tiden typ så här
Är dem efterblivna är jag lika dan

översättning är dem hänsynslösa (herregud hur stavas de?)är jag likan.......

Lixom till och med jag kan de haahaaaaaaaaaa


Nu ska jag se om jag kan somna igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0