Frågestund +film

Heeeeeeeeej
vet ni vad? jag har kollat på scream 4 skit läskig för man viste inte när den där vita maskin skulle komma och så visade det sig att den gubben var en av mina favorit skådisar?
de va det läskigaste....
Fast annars var det nog bara jag som är lite fjantig haha! ;D

Nu svar på
en ;)



Sofia
Hej, favorit artist? Favorit musik? Favorit låt? :)
Hellluuu,Ulrik Munther är absolut en favorit!gillar typ all musik förutom dansband och rap där dem säger äckel ord heeeeela tiden -.- , en favorit låt är life(ulrik munther)



julia
Är det din häst på headern? Otroligt söt :)
-Hihi ja det är är min häst Black And White (Blackis) hihi ah han är världens sötaste! (a)


Amanra
varifrån får du din blogginspiration? :)
-Haha jag vet faktiskt inte för jag bara gör något jag har lust med lixom ;) :)


Mathilda:
Bästa moppen i hela världen??? <3
-Du ,Sune och Blackis såklart?Daaaah Mopp power lixom?:DDD<3



Anonym (haha host* )
1. Hur lång är du?
2. Vilken typ av kilar gillar du?
3. Har du kille/gillar någon?
4. Hur går det i skolan?
5. Vem tror du att jag är? hihihihihi
6. Snyggaste kändisen?
7. Favorit bloggen?
8. Är det en tjej eller kille jämte dig på den 3 bilden :O Ser inte skillnad!
9. Bästa personen i hela världen?


1.vet inte men typ 170?
2.hm typ alla som är snygga (a)ne men sånna som är snälla och våga stå upp för saker!
3.haha nej jag har ingen killee, och jag kanskeeeeeeeeee gillar ngn (a)
4.det går väll bra inte direkt bästa lärarna som du kanskeee vet;))men jag är nog godkänd i allt tror jag;)
5.hm en apa kanske?elr ngn som sitter vid en data som är på ett skrivbord som är vid en stol.och bakom den stolen står nils-anders "the sockertopp"
6.Hm Ulrik?justin bieber? a typ dem sen kmr jag inte på den jag skulle komma på haha ;D
7.hm michas.myshowroom.se ithink :D
8.HAAAAHAAA bästa frågan!:D det är Lovisa J! :D
9.hm jag! haha nej men du! haha nej elr jo elr jag vet inte




hanne:
1. Varför & när började du blogga?
2. Vem är din bästa vän? :)
3. Hur gammal är du?
4. Hur länge har du ridit?

1.vet inte när jag började blogga för jag hade en blogg innan denna men började nog för 2 år sen :)
jag vet faktiskt inte vf jag började blogga.En kompis bloggade och sen tänkte jag att jag kunde börja och så bara blev det så.
2.Matilda :)
3. 14 år :)
4. hm satt på en häst för första gången när jag var 3 månader och sen har jag ju ridit lite smått.Men när jag började rida lite så där riktigt var ju när jag var 5-6 år och började på ridskolan:)



Sara:
vad heter dina kompisar?
är du kär? x)
hur ofta rider du?
vad vill du bli när du blir stor? :)

Hm ngr är Matilda och Matilda och Lovisa orkar typ inte skriva massa namn haha!:D
Nja kär är jag inte direkt hihi;)
4-5 gånger i veckan blir det :)
helst vetrinär eller Polis.Men kan också tänka mig att bli brandman.för jag vill kunna hjälpa folk eller djur.Men bra betyg och sånt krävs ju och om det inte går lika bra vill jag gärna bli frisör eller jobba på affär! :)Eller typ bli artist(a)



Lisa:
När gjorde du cornflakeskakor sist? ;)<33
Jadu;)vet faktiskt inte men kanske 1-2 månaders sen?:OOmg måste verkligen göra det snart:O tack för att du påminde mig!haha:)) <33



Hehe hoppas ni blev nääjda med svaren! (a) nu sitter jag och kollar på hur många lingon finns det i världen och den är faktiskt jätte bra!
Många har nog redan sett den men har ni inte det så gör de!
Shaooooo



Kommentarer
Postat av: AMANRA♡

härliga frågor och svar :)

2011-10-30 @ 19:32:30
URL: http://amanras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0