Du får mig känna så hhääär,du tar mig till en helt ny världddd

hellojh.
Sitter här och lyssnar på musik =)
Lyssnar typ på kapten röd,söder,dead by april och ulrik munther såklart!<3
Mamma kom nyss hem hon har vart i stallet och Blackis har fått nya skor :)
Så nu kan jag äntligen rida han lite mer(eftersom att han inte hade sko på ena benet så fick han hon i den foten)
Nu gör hon typ mat och jag är fett hungrig för angelica rapade i dag för att få emine å må illa så då gjorde jag med det och då blev jag typ hungrig?Fick typ värsta ont i magen av de ,haha normalt?
ikv blire att titta på bonde söker fru på play och kanske svenska hollywoodfruar elr kollar jag på de i mon ?:S
Aja annars blir läxor också Ithink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0