Damp?

Skola i dag och snart är det helg! gud vaaa skönt!
iaf....
Skolan var kul vi hade matte tråkigt sen hade vi so typ ;P
Vi gjorde ett test för att se vad vi kunde så skulle man skriva 2 punkter på varje fråga och det var skitt lätt även om jag inte lyssnat/hört så mke:P
Sen hade hk och så...
Bara för att våran kräm blev lite :SSSS/mke:SSSSS


Asså har ni tänkt på en sak?
Folk blir mördade varje dag nu förtiden+ att det är en man som kör runt och försöker få in barn i bilen!
Man vågar knappt gå själv längre!:O
Fett leeeskigt!

Iaf snart blire att åka till stallet och rida om jag kan haha"Har typ skit ont i mina rumben!Vettifan vf men tror det är från idrotten när man skulle stå på händerna mot väggen och rulla ner för jag typ värsta trilla ner ne men de kan va df!:P
Nu ska jag leka apa hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0