coco pops

Sitter i soffan och äter coco pops å mjälk mums ;)
Snart är det skola och vi ska åka till växjö.
Där ska tjejerna åka till simhallen och typ göra ett bad test och killarna ska vara i sporthallen och typ gymma elr klättra m.m
Sen byter vi så tjejerna får vara i simhallen :)
Sen får vi äta lunch var vi vill så jag och Matilda ska nog äta på lagondola (vet inte hur det stavas) den resturangen som ligger vid bion!:)
Fast sen måste vi ju även hitta från simhallen dit haha :)

Men nu ska jag gå och fixa mig:)

Föresten färgade mitt hår i går.den blonda färgen jag köpte i ullared.Dock hände inte så mkt.Mitt underhår(de bruna)ville inte bli blondt så det ser typ ut lika dant även om de skulle vara blondt :S och mitt överhår har nästan samma färg som innan.Lite ljusare;P
Men jag hoppas att det bleks ganska fort så det blir ljusare sen får jag färga om igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0