bekymer slutar aldrig......det kommer alltid nya vart du än går!

Heeeeej!¨
Vill bara meddela er om att mitt finger är dampigt...
När jag håller det är rakt är de helt normalt men om jag böjer på den så blir den helt röd!:S
Sen vill även min hund tillägga att han gilllar(älskar) glass
spec Glass båtar som är jätte gott men i bland kan matte/husse vara lite seg med att ta den närmare min mun och sen måste jag alltid ta de så fint och får itne vräka i mig glassen...Men lixom vem bryr sig?när dem allra minst annar det så hugger jag tag i hela glassen så matte/husse måste dra i glassen för att jag inte ska ta hela.Med då trillar ju glassen och då använder jag mina power och fångar upp glassen i luften!

/Jennifer och hennes konstiga hund :$

Typ en rätt gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Julija

Sv; Tack så mycket :)

Nej, det är tyvärr inte min häst ;c

Visst kan jag göra det :)

2011-10-27 @ 13:31:17
URL: http://qubit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0