Bara sådär lite avis

svar till Lisas kommentar:Men det går ju inte.Våren är ju ett tecken på att det börjar bli varmt och de blir då roligt att fota.Men hösten är ett tecken på att det börjar bli kallt och de är icke bra:P<3




Är vara sådär lite avis för min brossa har köpt en ny dator,med skärm som är skit snygg och typ trådlöst tangentbord och en trådlös mus.
-.-

Idag har det vart skola typ.Fett segt och vi hade prov också.Vet inte riktigt hur det gick men ah;)
Kom nyss på att jag kanske borde öa på läxor:PHar typ hemkunskaps läxa imon och sen har var vi tyska läxa jippi.28 glosor och en text man ska kunna på svenska och tyska på 2 dagar.Och igår hann man ju ite öva heller eftersom att det var biologi prov i dag-.-
Ska gå och lägga mig snart och typ läsa lite och så...
Palla tyskan imon.

Åh nu är min brossa skit arg för jag är på hans rum för jag ville testa den nya datan och han tangentbord låter när man trycker på capslock.
Haha:P

Btw Har ny design.Inte direkt jätte snyg men AJA det får duga ett tag iaf;D

Shaaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0