All of my dreams are all i see,try not to wake me can't you see

Hej hopp ingen skola i dag och ingen skola heka veckan!
Mår bajs och hade mkt hellre vart i skolan om man säger så.....
Sitter år lyssnar på musik och väntar på att mamam och brossan ska komma hem från ica.
De ska köpa glass och chips åt mej så hoppas dem inte glömer de för då blir Jeeennifeeer jätte argh...Dock kommer jag inte kunna jaga dem och vara almänt argh men dem får märka att jag är argh via min hosta!
Nu ska jag titta lite på tv!
Ikv blir det arga snickaren och om jag orkar sen så blir det bonde söker fru på play!

Shaoooo bitceees

Kommentarer
Postat av: hanne

följa varandra på bloglovin? :)

2011-10-28 @ 11:39:15
URL: http://hannelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0