soliderrrrrrrrrrr

Hej hopp,har precis ätit upp min frukost nu och ska snart göra mig mer iordning.Ska till stan men Eminem.
Vilket liv jag har som skriver att jag ätit frukost;P

Aja sitter och glor på nån film hampus har på typ någon soldat film och just nu ska dem börja kriga ;P
Man får faktiskt inte kriga har min mamma lärt mig,man får bara kriga på speeeeeeel!
Dummmma meeenniskor som inte lyssnar på mig.
För om alla hade lyssnat på mej hade de inte blivit 2:a världskriget jö?
Inte första heller för den delen!

Bara älskar att både jag och min tunga ser helt missbildade ut x)
Hihi min tunga ser typ helt spetsig ut ;Pmen den är inte sån haha egentligen ;)))))))))))

Kommentarer
Postat av: hanne

Sv: tack så jätte mycket sötnos, för att du sa vad du tycker! :)

Ska försöka följa ditt tips självklart!

2011-11-03 @ 12:43:27
URL: http://hannelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0