Vet inte vad jag ska ha som rubrik :D

Idag har jag vart i stallet ,min lilla ponny var underbar som alltid:)
Har annars spelat sims och typ inget mer:P
jo vart hos farmor och farfar eftersom att det är morsdag och pappa skulle lämna blomma och lite sånt till henne:)
Vi fikade lite där och så.
Till mamma har vi köpt godis,en bok och lite lotter:)
Hooppas hon vinner ngt(A)
(så vinner hon 10 kr)haha
Vi ska äta glass och sånt senare också...
första biilden är innan och den andra är som det ser ut nu.
Fast man ser itne så bra:P
Har iaf klippt topparna och klippt sne lugg igen:)
Ser drogad ut på bilderna:)
Första bilden var typ kl bara 8 :P ny vaken:)
Andra bilden var jag också grymt trött....
Haha:)
Vet ni vad? det är bara 11 skoldagar kvar :D
Fett skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0