Varför ska man ha en rubrik?

Hm man kommer aldrig på vad man ska ha som rubrik!O:
Igår på kvällen när vi var vid brasan kom lisa och felle å jossan til mig och min lilla kusin när vi typ stog ngnstans hon vågade typ inte säga ngt så hon stod bakom mig haha men efter typ 5 min  jagade hon dom och sen kramade dom;)
Sen kom angelica och ja minna började krama henne med!;)
HOn är galen ;)
Idag har jag bara tittat på tv .snart ska jag till ridskolan och typ städa elr ngt :S
Sen ska jag till andra stallet och rida Blackis hästen.
Han är ju svart och vit med nu när det är somamr har hans pälsändrats så nu är han brun i stället för svart segt  va?
Så pinsamt blire när vi ska tävla och dom säger jennifer sandberg och Black and White.....
Så är han brun?!;)
Haha
Men nu ska jag åka till ridskolan :)
Skriver lite senare!:)

Kommentarer
Postat av: Lisa :)

Haha;)<3

2011-05-01 @ 20:23:53
Postat av: Lisa :)

Haha;)<3

2011-05-01 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0