Haha:')

På kyrkans förskola satt en klass och hade religionsundervisning. Läraren, som dessutom var både kyrkans körledare och kantor frågade lilla Lisa:

- Vem skapade universum, Lisa?

Lisa, som satt och sov i bänken reagerade inte förrän Jonny, killen i bänken bakom, stack sin penna i ryggen på henne.

- HERRE GUD! utbrast Lisa, men somnade om.

- Jajemän! Det stämmer, sa läraren.

En stund senare fick den sovande Lisa ännu en fråga angående kristendomen.

- Vem är vår herre och ledare?

Även denna gång stack Jonny sin penna i Lisas rygg och Lisa hoppade till och skrek:

- JESUS KRISTUS!

- RÄTT! sa läraren och gick vidare till predikan om Adam och Eva i paradiset. Lilla Lisa somnade om.

- Vad tror ni att Eva sa till Adam när hon fött 30 barn?

Jonny fnissade och stack pennan för sista gången i Lisas rygg. Dem här gången skrek Lisa irriterat:

- OM DU STICKER IN DEN JÄVLA GREJEN I MIG EN GÅNG TILL SÅ KOMMER JAG KNÄCKA DEN I 2 BITAR OCH STOPPA UPP DEN I RÖVEN PÅ DIG.

Läraren svimmade!


Haha:D



Idag har vart skola.

Vi hade kf kemi,so,so och matte.

På kemin så skulle vi har läxförhör fast ingen hade gjort pappret man skulle gjort.Och man fick inte låna bok så man kunde itne ta reda på svaren.Fat våran lärare sa att man kunde fråga efter en bok?Men hon hade redan förklarat att man inte fick det.Så det var som ett mini prov för att se om man gjort läxan och lyssnat på lektionerna.Lyssnar nästan alltid på lektionerna men man har inte vad hon säger :SSå gick itne alls bra:P

So:kollade vi på film:)

Matten gick snabbt blev lite skratt då och då men jobbade faktiskt väldigt mke :)

Efter skolan åkte vi till klavreström och tittade på när min moster gick in på balen.Hon och Kalle var jätte fina.

Hennes klänning var grymt fin:)

Sen åt vi på resturangen där:)

Mums:)

Imon ska jag klippa mig :D

Byee :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0