fredag den trettonde

fredag den trettonde i dag:O
Har faktiskt itne haft ngn spec otur.....
tror jag inte;)
Skola i dag och jag  tror aldrig jag jobbat ås mke som i dag.
Först hade vi kf
Kemi -jag å matilda jobbade typ skit många uppgifter i boken :D
-so-jag hade typ missat de 4:a senaste lektionerna så jobbade kalrt med kartan som vi tydligen ska ha prov på(onsdags och fredag)Typ länder och huvudstäder och sen berg och sånt fast jag vet inte ens vad för berg och sånt och vilka pappaer bara typ länderna och de :S
lunch
so-vi var i data salen och övade på länder och huvudstäder gick jätte bra eftersom att jag inte övat fick ngt på 90 % ;)
matte- jobbade typ 10 tal  och då är inte a,b,c tal inräknat ;) och så rättade jag;)
Nöjd ;D
Annars har jag vart i dädesjö hos blackis.Var på ridskolan och hjälpt till att bygga bana till tävlingen på söndag...
vart på ica och äta.Nu ska jag fortsätta städa mitt rum-.-
ÅÅh tänk om man ädå kunde vara liten igen?!
Allt var så mke roligare och lättare då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0