förslag?:S

Det är kallt ute.
Det blåser jätte mycket.
Närä det är sånt väder vill man bara krypa ner i soffan med massa filtar titta på en bra film.
Ha en godispåse i handen och en flaska fanta i närheten.
Men nu ska jag sluta dröma:S
Och åter gå till det rediga livet.
Prov på torsdag och imorgon har vi tyska läxa.På fredag är det kemiläxa.Ett papper jag inte ens börjat med...
Idag har det vart skola.Tyska,bild,kf,matte och svenska.
En helt okej dag.
Nu blir det att plugga resten av dagen :(
Fast nej...
skiter i det ska titta på film istället vet bara inte vilken?;)
//////////Jennifer
Ska klippa mig på lördag med vet inte hur?:)Det jag vet är att jag inte ska klippa håret kort.
Någon som har ngt förslag?:D


Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Nej, behåll ditt långa fina hår och klipp topparna :D

2011-05-24 @ 15:27:30
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0