bort med plåstret

Ska ta bort plåstret idag(det i pannan)
Fett skönt att slippa de;)
Sitter just nu och pluggar so.
Inget funkar särskilt bra ;)
Inga länder stämer har tre olika kartor alla visar olika...
Så vet inte bur jag ska lära mig eftersom att det facitet han har gjort inte stämmer med det jjag har på seterra elr ett annat program :S
Ska städa lite i rummet.hoppas på att bli klar där så jag kan sitta där inne och plugga (koncenterar mig bäst där)
Idag i skolan har vi haft bild matte å svenska.Har bytt platser också.Sitter längstbak.
Vill sitta längre fram vid fönstret längst in....
Har vart hos tandläkaren för att dom visar hur man borstar tänderna men det behövdes typ inte på mig för att mina tänder redan var så rena;)
Så fick man en tandborste hihi..(8den var ful;))
Nu ska jag städa byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0