Bjuder på bilder ;)

Åh just nu är jag grymt sugen på godis!(n)
Men nu är det bara ca 1 månad kvar utan de :)
Det står under detta inlägget hur länge de är kvar:)
Idag har det vart skola.Fett segt och varmt men ganska kul :)
Imorgon ska vi typ ha ngn brännboll med 7:b fast 7:a kmr äga :D
Nu ikv ska jag inte göra ngt.Har fett ont i huvudet så jag orkar inte göa ngt :(
Mår illa också...
På torsdag ska vi nog i väg med husvagnen..Fast vill inte det.
Här hellre här hemma och är med ngn och sånt...
Men vi få se vad som händer....
Pappa sa i går också att vi kanske skulle köpa 2 bärbara dator.(fast han sa att det skulle vara en i trappan och en i köäket men antar jag och hampus skulle få dom isånna fall?)haha hoppas det iaf ::D
Hihi bjuder på de här bilderna :D
Den längst ner är ju bara snyggast :D
//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0