Bestämt mig....

Hello bestämt mig nu för denna bloggen.Blogg.se är sjukt tråkigt och segt och myshowroom är mke bättre men hade ett annat namn där och jag gillar detta namnet;)Men har kvar den andra om jag ångrar mig vilket jag kommer göra ngr gånger haha ;)
till värkligheten:
Vaknade vid halv 10 i dag så sköööönt:DIdag ska jag fortsätta slappa så huvudet blir bra ;))
Har fixat lite med denna bloggen och dricker just nu drickyoghurt;)
Sen ska jag rensa musik på mobilen har typ500 låtar och lysnar på ca 20 av dom ;)
Sen vill jag ha nya låtar :D
Ska titta på vampire diaries också :)
Och för er som intevet vf jag är hemmea från skolan och vad de tär med mitt huve så orkar jaginte förklara utandet står i ngt inlägg på sandbergg.myshowroom.se :)

old bild jag just hittade ;)
Har massa ovisade bilder på lager :D
/////////Sanddbbergggggggggggggggggggggggggggggggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0