Underbar ponny

Idag har det vart en slapp dag!
Mest spelat xbox med broden min!:PBa för att jag ägde han!:D
Börjat städa mitt rum lite också haha;)
Vid3 tiden åkte vi till dädesjö och gjorde iordning han och packade sedan iväg oss till ridskolan  för att vara med på sommarhoppet.Efter några timmarväntan var det min tur haha;)
Blackis skötte sig ngt otroligt bra och stannade inte en enda gång under framridningen.60 cm gick galant.Sen var det dax för 70 och det gick lika bra det såklart.Så 2 rosetter blev det med sig i packingen.
Som sagt udnerbar ponny.
Sen åkte jag och pappa till växjö och tittade på en data till mig.Den var begagnad :P men inte använd så mkt.När vi kom dit visade det sig att den itne ens var använd:P haha så vi köpte den.Och han sålde även en lite mindre data.Pappa köpte den med fast till hampus och mamma så nu är vi en mkt glad familj.Fast får itne vara inne på internet med den än.Pappa måste fixa virus skydd och sånt.Men ska instrallera min ritplatta.Inte använt den på jätte länge saknar den!;)))
Men nu ska jag duscha för jag luktar fett mkt häst!:P
Laddar upp en film i mon hoppas jag på tävlingen i dag!:D
Har även ngn bild från när han hadde rosett:P
Men iaf byee!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0