ska tydligen inte till öland

Hejsan hoppsan.
Ska typ inte till öland idag.Ska till hige chapperall(stavning)imorgon i stället.
Med husvagnen.Så ska vi vara där tills på söndag.
På lördagen ska  vi gå in på nöjesparken.
Matilda kanske ska följa med också!:) hoppas det iaf...
Vi ska bestäma lite mer om det ikväll:D
Idag har jag inte gjort så mycket har haft oont i revbenen typ när jag sprungit för mycket.Tror faktiskt jag röt mig för mycket nu de senaste veckoorna efter att jag hade hjärnskaningen.
(fick ont i huvudet också)och så är det ju så varmt å så)
Har övat lite på att slå med racken med min bror.Råkade skjuta bollen på mmig själv.Fråga inte hur för det kan jag inte svara på.
Nu ska jag snart till stallet och rida en stund.Efter det bär det av till andra stallet och titta lite på katta träningen.Ska inte vara med dåe ,men ändå....
Skriver mer ikv och bilder kommer komma från helögen.Varesig matilda följer med eller inte.Får se om papppa ta med sig datan.
Om inte så  kommmer bloggen stå still ett tag.
//Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0