sista dagen i skolan

Idag har det vart sista dageni skolan.Rensade ur skåpen i dag.Kändes jätte kontisgt att inte ha ngt skåp att gå till :S
Iaf så var det ngn fotbolls grej i dag.alla 7:orna fast 7:a förlorade tror jag ?fast jag vet inte haha :P
Sen hade vi rast jätte länge ;PMat äckligt som vanligt sen gick jag och emine å matilda till ica :) Sen var det musikal(9:ornas).Imon är det kf dag.vi ska till rottne.Matilda kommer nog hit på morgonen för vi ska inte åka vid vanlig tid så matilda skulle annars få stå och vänta i 1 timme :P
Vi ska iaf bada och så men vet inte om jag ska det för jag har haft jätte ont i halsen och magen å huvudet å så.Så det kanske inte är en jätte bra ide?:D men ska ta med mig bad kläder ifall jag vill bada :)
Nu idag har jag läst twilight boken om hur twilight kom till och om vampyrer och sånt :D fett najs!:D
Nu ska jag snart sova och så men ska knarka halstablettter nu !;)
Föresten la upp lite bilder på blackis på s.s på typ bara 1 timme så var det några som mailat och sagt att jga har en jätte fin ponny och nån hade diggat bilden och kommenterat att han var söt och sånt :)
Sen hade jag gamla bilder där någon också kommenterat hur gullig han är:) även så med rambo :) hihi lite roligt faktiskt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0