Saker jag vill ha!

Å finns så mycket jag vill ha/Behöver!
Tex häst saker de saker jag måste skaffa mig inför hösten är
vitt schabrak,kavaj,stövlar och lite andra fina saker.Och bara de kostar jätte mycket.
Sen behöver jag en m obil då mina 2 inte fungerar:SOch jsälvklart har arantin gått ut för att pappa vägrade lämna in dom jippii!-.-
Nokia C3 (rosa)Den är SKITSNYGG älskar den.Men den är fett dålig den har inte ens blixt på kameran.(2 mp)Den kostar bara ca 900 så den vill jag ha även om den suger!:P
Toshiba Satellite 15.6" Bärbar dator C660D-14ESka få en bärbar data elr få och få ska betala lite på den men ändå.Har hittat en jag gilalr men den säljs inte längre.Har mailat ngn på blocket om den men bara folk man inte fattar.Den har touch skärm som man kan vrida den så kan man använda en penna så det blir som en surfplatta.Men om jag inte får den gilalr jag den här datan.Kostar bara 3 000.350 gb minne!:)
Sony Walkman Mp4-spelare 4GBMp3 spelare fett snygg kosta 900.Vill verkligen ha den.Fast inte jätte nödvändigt.Köper hellre en mobil för de penarna,man har ju ändå musik spelare på mobilen!:D
Nikon D3100 + 18-55mm ObjektivNokia system kamera!Lätt att jag ska ha den.Ha velat ha en system kamera länge nu.Ska önska mig i födelse dags present.Inte för att jag kommer få den men ändå:PSka köpa den när jag får fram pengar!
Hama Kamerastativ Star 700Stativ till system kamera!;P
Kata KameraväskaKamera väska!;)
Nu är det bara att spara pengar lät lät *host*Föresten godisförbud saken under inläggen stämmer inte vet inte vf men aja.Den är en dag för tidig så får äta godis om 14 dagar inte 13 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0