min lilla rambo

Ush min lilla hund rambo har fått ont i sitt ben.
Han piper så fort man rör han och mår jätte dåligt.
Vill inte bli av med han,vi har vart nära det innan.det får inte hända.
Fattar inte varför idioter ska jobba på djursjukhus.
1 trög männska förste rambo.
3 Operationer på en vinter....
idag har jag slappat...vart jätte trött för vi hade gäster hela kvällen i går.sen id ag har det ju vart så varmt...
Har badat i sjön idag för första gången i år.
Badade i pool i helgen för första gången i år.
Det var skit kallt :D men ändå skönt :)
Nu ska jag snart sova fast vill inte...
Skola i mon meee-.-
fett segt och tråkigt:(
vill verkligen inte dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0