Mammas födelsedag!<3

Idag fyller mamma år.Jag köpte typ ljus och servetter haha(:Skulle egentligen köpt en bok men saknade 4 kr haha ;)
Idag har jag vilat och bakat kladd kaka med hampus.
Sen har jag vart i stan med hampus och pappa vi köpte öronhängen till mamma och godis till henne(föresten får äta godis på torsdag nästa vecka)Sen köpte vi kina mat.Var även på elgiganten.Dem har rea på bärbara datorer.Hittade min älskling.Web kamera ,500 gb minne perfekta tangenter och sånt love på den.Men pappa tycker den är dålig så antagligen kmr jag inte få den-.-
När vi kom hem åt vi maten.Åt en sak som ska vara ganska stark,Men i dag var den över hettad.Har fortfarande ont i halsen av den och det var för ca 5 h sen:P
Har vart på hooppträning med Blackis.Han var helt underbar.Helt sjukt duktig!:D
Sen åt vi kladdkakan jag å hampe bakade den blev faktiskt rätt bra och denna gången glömde vi inte mjölet som jag och matilda gjorde en gång haha!:)
Imon vet jag inte vad jag ska göra.På eftermiddagen blir det att åka tills tallet och "tävla"Sommar hoppet.Går det osm de gick i dag kmr det bli super.
Ska hoppa 60+70!:D
Nu ska jag snart sova:P
Bjuder på denna otroligt fina bilden på mig till vänster,min moster sandra i mitten och min lille bror.Vet inte hur gamla vi var där men kanske 9?äh jag vet itne de är iaf i oknö!:)
Ska dit i helgen föresten.!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0