Jahopp vad ska man ha som rubrik

Hm pappa fixade min data så kan vara inne på internet med den.Fast  han sa att han skulle fica den idag på kvällen!;)Haha aja jag tackar inte nej!;D
Diggar datan ska se om jag kan ta ngn bild på den.Den är typ gr hp data fast inte helt bland elr så utan har som jag i (mkt svårt att förklara)sen där tangenterna är ,är det piano lack!
Det är en hp data:)
Nu sitter jag och min broder å spelar xbox och lyssnar på musik rolling in the deep<3
Drömde i natt att jag var död men jag kubnde fortfarande se och känna.Familjen bara slängde in min kropp i en gaderob.Sen tog hampus kroppen och skulle sälja den så att han kunde få råd med en ipad tro jag det var.Så han kastade ut min kropp genom fönsteret för att ingen skulle märka att han tog den.Riktig läskigt faktiskt:(

Så här kul har jag på morgona haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0