Jag vannnnn!...:D

Tor inte ngn fattar rubriken mer än matilda å emine ;)
Matilda hästblloggarna är ridmuppar.blogg.se(De flesta bilderna och äldre inlägg)Den nya heter ponnyryttarna.myshowroom.se fast det är nästan inga inlägg där :P
Min dag har vart skit rolig skrattat jätte mycket :D
Ridit i dag med hoppade lite med min lilla ponniiiee!:)
Han var jätte duktig.Nu ikv har jag bara tittat på tv ,kom hem rätt sent från ridningen.
De är det enda som inte är så bra med ridningen.Det tar så mycket tid man hinner liksom inte vara med ngn för mamma kommer hem vid halv 5 då har jag 1 timme på mig då hinner man inte va med nån.När man sen kommer hem därifrån är man så trött och kl är ganska sent så man ska bara äta och plugga :P:S
Men hästsportenär ändå bäst!:D
söta lilla stallkatten spanar in ngt :D
hm först attackerar men gräset....
.....sen äter man det:P
Attack!
Imorgon ska jag skriva om dagarna på ölandsdjurpark soch laddda upp bilderna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0