jag hatar flugor

Åhh va jag hatar flugor.
gick och la mig ganska sent i går för jag och min lillebror hadde badat i poolen så vi skulle duscha och han duschade självklart före mig -.-
Fett kallt att bada det var typ 18 grader hoppas det blir varmare snart:)förra året var vi uppe i 28 grader!:D Men iaf sen tittade vi på film till 12 och sen somnade.. mellan 2-4 vaknade jag för att jag kände att jag låg på något då hade jag masccaran under ryggen ?:S
Sen somnade jag om och vaknade vi d halv 5 och kunde inte somna om för de där jä*la flugorna dom var på mig hela tiden....
Så steg upp och duschade för typ armar och allt kliade jätte mkt! måste vart för kloret(stavning?:D)i poolen.
Idag blir det att bada och lite sånt!
Ingen som vill va?
Alla är ju typ iväg:(

Så såg jag ut på skolavslutningen:)
Ansiktet ser fail ut skulle göra en grimas men hann inte haha xD

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

okej :)

ja det är jobbigt men varför inte liksom man kan samla om man vill!:)



Jag samlar till en Canon EOS 1000D men jag vet inte om jag ska samla till nått annat som att man kanske ska få en snart!!:) dUDÅ ??

2011-06-29 @ 16:59:37
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0